29 Temmuz 2012 Pazar

Şimdiden okuyanlardan özür dilerim

Biraz kırgınım bu gün, yanlızım canım yanıyor. Nedenini bilmiyorum, aslında özlem canımı yakıyor ama söyleyemiyorum kızamıyorum kızıp ta kör olasıca yollara sitem edemiyorum. Özledim ama özlediğime ulaşamıyorum. Sitem karım bu gün herşeye, herkeze beni sevgilimden ayrı koyan sebebe, aramıza mesafe koyan yollara, yüzüne bir zerresini dahi göremeyen gözlerime sitem karım.
 Parça parça dökülüyor her yerim, tenim de alevler var kalbimi bulamıyorum gözlerimle göremiyorum, delirdim artık ne sesini yetiyor ne hayali, özledim derinlerimde bir yara var kanıyor bulamıyorum bulsam da nasıl sarıcam bilmiyorum.
  Gel güzelim ne olur gel artık, gözlerim gözüne hasret, sözlerim sözüne. Fazla birşey istemiyorum uzaktanda olsa göreyim seni, saçını rüzgar tarafın kopan tellerini koklamaya razıyım, sesini gözümden süzülen yaşla paylaşıyım, artık gözyaşlarım bile içimde yanan ateşi hafifletmiyor, rüzgarlarda kokunu arar oldum.
 Gel ey  sevgilim ruhum bedenimle savaşıyor, tenim kalbimle gel ne olur sevdiğim gel, ben seni benden öte, canımdan, kanımdan, beni ben yapan her zerremden çok severim. Gel ne olur gel..

   Özür dilerim Sevdiğim seni üzmek istemiyorum ama içimi bir nebze olsun boşaltmak istedim. Kırdıysam anlamadan üzdüysem affet beni, ama özleminle yanıyorum.

4 yorum:

  1. valla hislere tercümansın umayın ;) özledim ben de sevgilimi :/

    YanıtlaSil
  2. Ne diyim @Gay Panda özlemde güzel ama kısa olsa iyi olur:)

    YanıtlaSil
  3. ama ben seni dövebilir miyim? hani böyle ayı yavrusunu severken boğarmış ya o hesap yani:)))

    YanıtlaSil
  4. oluyyrr ben kabule sen gelde ben her şarta kabulüm:)

    YanıtlaSil