12 Temmuz 2012 Perşembe

Güzeller Güzeline


Güzeller güzeli, bilmez misin ben seni benden öte severim. Can diye, canan diye, ruhumdan bir parçam diye severim. Değil ki aramızda bir şehir , bir ülke olsun varsın aramızda dünyalar boyu yol olsun. Ben seni yine severim güzeller güzeli.
     Ey güzel seni dünyanın bir ucuna beni diğer ucuna koysalar, aramıza yalçın kayalarda yıgsalar , elimi ayağımı zincire de vursalar, sevdim yanındadır derim. Sen  ister bir nefes yakınımda ol, ister yedi kat göklerde ol, gözümü kapatıp kalbime baksam bilirim oradasın ey güzel.
   Özlerim elbet seni. Bilmez misin ben seni yanı başımda özlerim, nefesin nefesimde, tenin tenimde olsa da özlerim. Özlem... Aşktan doğar ey güzel.

 Şimdi bilmeni isterim nereye gidersen git, nerede olursan ol beni de yanında götüreceksin aslında bazen kalbinde , bazen elin elimde. Keza bende içini rahat tut sevgilim. Bedenimde tek bir zerre kalmayana kadar kah peşinde, kah yanında dır yerim.


Anladın mı şimdi ? Kaytan Bıyıkım.

4 yorum: