25 Temmuz 2012 Çarşamba

Ağla Gözlerim

Ağla gözlerim, kana kana ağla.  Hasretsin bilirim bir zerresine ağla gözlerim ağla ayrı kalan sevenlerin yerine. Bakarım görmez oldum, söylerim bilmez oldum, Aşk ile yanarım derdimi bilmez oldum. Ne diğim sevdime, ağlarım yar halime.

  Gel diyemem ki sana, gelemezsin birim. Sevdiyemem ki sana, seversin yar bilirim. Ne diyim sevdiğim yar der dilerim. Gel sevgilim, gece rüyalarıma gel, gündüz hülyalarıma gel, sevdiğim göz bebeğim sözüme dilime gel.
 Sitemkar sanmayın beni, özlemi, elemi bilirim elbet, sevgiyi aşkı bilirim elbet bilirim bilirim ama gel sor kalbime ayrılık ne emiş, ayrı kalmak ne imiş bilirim bilmesine ama kalbime geçiremem, dilime geçiremem, ağlasa'da gözlerim gözüme geçiremem
 Ağla gözlerim, ağla sen benim yerime, sevdiğimin yerine, sevipte ayrı kalan tüm Aşıklar yerine.

Özür dilerim sevgilim üzmicem dedim seni, ama inan ki hasretten ağlarım, özlemden ağlarım. Sana bişey diyemem ama Aşkıma Aşk katar ağlarım.

Not : Gün saymaktan vazgeçtim. Ayrı kaldığım günleri saymak kalbimi acıtıyor.

                                                                                                                  sevdiğim, aşkım
                                                                                                                          kaytan bıyıkım.

2 yorum:

  1. ağlama sen, sadece sözümü dinle geleceğim yarına bir güne. biraz sabır biraz gayret, hepsi yoluna girecek elbet:)

    YanıtlaSil
  2. biliyorum ay parçası ama özledim.

    YanıtlaSil