18 Temmuz 2012 Çarşamba

1 ' inci Gün

Bitanem gideli daha 1 gün oldu. Ama ben şimdide özledim. Aslında anlaştık belirli bir süreliğine ailesinin yanına kalıcak hem hasret giderip hemde geçmesi gereken belirli bir sürenin bitmesini bekliyecektik. Fakat daha araca bindirirken kalbim acıdı , hani İstanbul'da olsa aynı süre burada görüşmesek , yinede aramızdaki mesafe ve istediğimiz zaman bir birimiz görebilme durumu yüzünden can yakmıyor. İlk adımda uzaklık gözümde büyüdü , istediğim an yanında olmamak sarılamamak, sonra nasıl anlatıyım tanıştığımızdan beri bu kadar uzak kalmadık ve bu durum daha çok bağlanmamıza sebep oldu.


    Of..... Bilmiyorum aklım karışık, canım acıyor ilk günden özlem sarmaya başladı her yanımı  bu hem ne kadar aşık olduğumu anlamamı sağlıyor. Hemde Can Yakıyor.


   Sevgilim ilk günden mızmızlanmaya başladım. Ama inan ki şimdiden çok özledim seni ,  Seni Seviyorum @Kaytan Bıyık ım .....



5 yorum:

  1. ne yapalım aşkım buda yazarak içimi rahatlatayım :)

    YanıtlaSil
  2. ay bu çocuğu ağlatmayın öyle. yazık günah değil mi?
    çabuk dön geri kaytannnnn :D

    YanıtlaSil
  3. ama ne yapayım gay werther bi geçilmesi gereken süreç bu az kaldı yorucu evet ben de arıyorum onu çok ama:((

    YanıtlaSil
  4. kıyamam ben kaytan bıyık'ıma @gay werther kaytanımın dediği gibi geçmesi gereken süreç var ve beklicez :)

    YanıtlaSil