3 Kasım 2012 Cumartesi

Blog'ır Buluşması

   Bu gün saat 5 de @Petrik ciğin  haber vermesi ile blogır buluşmasına gittim. 14 sadece 3 ü ile tanışmıstım öncesinde  bir birinden tatlı 14 kişi bukadarmı tatlı olurlar.
  Şimdiden söyliyim ad hafızam çok çok azdır. o sebepten aklımda kalanlarla tarif edicem.
Öncelikle aramızdaki tek bayan. Kız sen nekadar tatlısın böyle, ilk gördüğümde soğuk, asabi, birazda küstah biri demiştim içimden (özellikle beni tanımazsın diyince :(   ) ama tanıdıkca bütün ön yargılarım yersiz çıktı. Ve  Mis Mariyamdan sonra çok çok tatlı bir bayan daha tanıdığımı kabul ediyorum. şimdiki yargılar Açık sözlü ,sevecen ve hınzır ki hınzır :D .
 Gelelim nerdeyse aklımda kalan iki isimden birine atlıkarıncada bir tur daha tek söz söylesem senin hamurunda ne var böyle birisi kıskanıcak ama bu ne güzellik iki gıdım aklım vardı oda aktı gitti.
 Kaju umarım adını doğru yazmışımdır fazla konuşamasak da cana yakın biri.
Kaldırım gine havasında idi :) Güleç yüz ve sevecen bir tavır, unutmadan Anlatsam Bi bok olmaz yavrucum anladık Kaldırımın kucagı rahat rahat da :) .
 Ve Yayık Ayranı olmaz seni biraz açmak lazım. Ama bu işi bizim yerimize koltuklar yaptı sanırım:)
O koltuklar neydi ya hala oturamıyorum kalçamın büyük bir bölümü yok neredeyse. Velasık kelam güzel bir gün gecirdim daha yazıcak çok çok sey var ama bu kadarla yetinmek istedim.

  Şimdi yazmak istediğim birşey daha var @Kaytan bıyık a  telefonda söylediğim gibi bana yorum yapmanı istemiyorum artık.... kırgın, kızgın, öfkeli, aklına gelebilicek herşeyi geçiriyorum. Çok çok teşekkür ederim

17 yorum:

  1. Olay kaldirim degildi aslinda herhangi bi kucak da olurdu :D

    YanıtlaSil
  2. Terapi de yarim kaldi zaten :D

    YanıtlaSil
  3. herkes kazulete kazu kazu dediyse senin kaju diye anlaman kadar doğal bir şey yok ama okurken gülme krizine girmedim değil..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben kaju ismini de seviyorum. rahat oluns.

      Sil
    2. yürü be kajuuuuuuuu heyt be

      Sil
  4. Benim için "güleç yüz, sevecen tavır" dedi, dağılabilirsiniz :P

    Teşekkürler umayin, geldiğin için de çok saol :)

    YanıtlaSil
  5. @anlatsam bi bok olmaz sana kucak kucak mutluluk diliyorum:)
    @Patrick cim senden bahsetmedim çünkü seni baslı başına bir yazı olarak düşünüyorum...
    @Yayık Ayranı sana toplu terapi öneriyorum:D koltul terapisi bana ağır geldi başka terapiler denemek lazım.
    @BiGay kazu konusunda bir ben sıkı bir pelteğim konuşurken biraz idare edebiliyorum ama yazarken sıkı karışıyor ben uzun süre polise bolis yazmış adamım:D
    iki kazu kazu diyince bukadar çıktı bendenden
    @Kaldırım aldığım izlenim bu yönde idi :D ve buluşmaya katılmak banada çok çok iyi geldi.

    YanıtlaSil
  6. koltuk bağrımızda bir yara oldu dönerken fark ettim etkilerini ben .. bir de teşekkür ederim, utandım kızardım.

    terapi talebin baya bir arttı sanırım bu buluşmadan sonra, herkes yarım kaldı diyor.

    YanıtlaSil
  7. Terapi için gün mü versem acaba ama ilk sırayı sana vermeden olmaz:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiçbir eğitimden kaçtığım görülmemiş :) bir tanesi hariç. o da alanım değildi :D

      Sil
    2. :D bundan kaçılmaz..

      Sil
  8. harika geceydi, daha uzun uzun konuşabileceğimz başka buluşmalar da olur inşallah. (bi deee:ben de seni humain anladım üzülme:D sen mutlaka kaju de bana) kaytanıma selamlar. eski takipçisiyim onun. niye gelmediğini anlatmak için cümleye başladın lubunik orada da ortalığı coşturup sözünü kesti.

    YanıtlaSil
  9. @operadaki kazulet nediyim baya uğraştım aslında anlatmak için ama her seferinde başka konular araya girdi ve humayin ilginç bunu aklımda tutmam lazım :D

    YanıtlaSil
  10. ay çk teşekkkür ederim yani aynı duygular içerisindeyim hocam;);)

    YanıtlaSil