9 Kasım 2012 Cuma

Mis Maria dan sevgilerle

Miss Maria'nın yanından sevgilerle. Şuan Mariamın yanından yazıyorum, mis gibi yemek kokuları vızır vızır sipariş yoğunluğu arasında eyfi keyif yapıyoruz iş yerinde.:)
   Mis Maria'nın telaşı şu çıktı bu çıkmadı, oldu olmadı, yemek soğudu, yemek yandı, imdat modunda.... Yanlız ben fena koptum burda sıcak yüzünden giydiğim pembe kazak ile ten rengim aynı oldu. Ayrıca  Maria yı izlerken sandalyemde zor duruyorum heran yere yığılma ihtimalim var gülme krizinden :D
 Sabah kimseye yorum yazmamış olursam bilinki sonum Maria'nın yanında gülme krizinden yada (büyük ihtimal hunharca boğazlanarak """Maria tarafından""") ölmüş (öldürülmüş) olacağım.

  Not: Kaytan Bıyık bey Şimdilik taciz, saldırı, alttan alttan çamur yatmıyorum, ama sanmayın ki bunun acısını çıkarmıcam ilk buluşmada "Tecavüz vallahi tecavüz" olmadı ağır tahrik ten saldırı (anlayınız lütfen fenalardayım)  :)

8 yorum:

  1. Miss Maria'yı çok merak ediyorum.. :/ öldürülmemeni temenni ediyorum, bir an önce de fenalardan kurtulmak lazım :D

    pazar günü sınavdan sonraki plan iptal olursa sanırım ben infilak edeceğim mesela :(

    YanıtlaSil
  2. :)
    ben son noktadayım sanırım

    YanıtlaSil
  3. Ne gündü ama kafayı yedimm resmen saçlarım diken diken hem asabii hep şapşal bir haldeydşmm umayın çok eglendi valla ama sabah evde teyzemin bizi basması nasıldı ama hahahaahahah

    YanıtlaSil
  4. Allahım basıldım... Koptum sabah sabah odadan dışarı çıkıyorum yüzümü yıkıcam oda'ne birisi cabuk içeri girdiye işaret yapıyor. :)
    çifte baskın yemişim haberim yok.. ama yatak kahvaltısına bayıldım.

    YanıtlaSil
  5. Çok eğlenmişsiniz, çok mutlu oldum.. Kendinizi bir öpün benim için ;)

    YanıtlaSil
  6. Ahahaha Kaytan'a göndermelere bayıldım :) Enişte dediğin böyle olmalı zaten. Okurken ki halini düşünemiyorum bile, güldüm gece gece :)

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil