7 Ocak 2013 Pazartesi

Feryat

Avazım çıktığı kadar bağırmak istiyorum. Sevmedin mi sen beni hiç diye, sevmedin mi ki bu kadar canımı yakarsın. İçime kor alevler koyar da nasıl gidersin, neyledim ki bir kalemde silersin. Sevmedin mi sen beni nasıl bir sözde silersin. Yapmadım diyorum neden dinlemezsin beni, neden inanmazsın bana. Seni ne kadar seviyorum görmezmisin, kör oldum görmüyorum ey zalimim sesinden başka ses duymaz oldum duymuyorum.
   Söyle neden inanmazsın bana bunca zaman kaç kez hata yaptım sana kaç kez  yanlış yaptım da ilk cahilliğimde terkedersin beni. Anlamıyorum, anlayamıyorum anlamak istemiyorum. Neden bir birimiz bu kadar severken olmaz diyorsun. Beni neden ellerinle öldürüyorsun.
 Öldüm ey sevgili. bedenim ruhsuz gezer. Canımı aldın, kalbimi aldın, viran bir evde cehennemde gibiyim. Har yok, alevler ama ben yanarım. Dirhem dirhem etlerimi koparırlar, kalbimin acısı bedenimi sardı anla ne olur ben sevdiğim olmadan nefes alamıyorum, günü gündüzü göremiyorum.
 Ey zalimim sen dünyada en sevdiğimdin. Adına ad vermedim mi ? Geceme seni verdim gündüze seni.
  Ama madem sevmezsin beni, istemezsin yanında buna da kabul derim. Derim ama aşkımdan derim bana baktıkça için acımasın diye derim, sen rahat ol, mutlu ol diye derim. Derim sevgilim derim.

Dilerim mutlu olursun. Ben mutlu edemedim edenle olursun. Kalbinde hangi taraf varsa onunla olursun.
Bir tek şey isterim senden bana olan öfkenle yanlış karar alma düşün bu günü değil yarını düşün, yapabilirmisin, sen birini üzmeye dayanamazsın üzmeden onun yanında kalabilirmisin iyice düşün olur mu ?



10 yorum:

  1. Taşa söylense bu sözler ...

    YanıtlaSil
  2. Taşa söyledim sayıyorum. Artık

    YanıtlaSil
  3. @O gaycim yorumunu burda bulamadım mail üzerinden okudum haklısın ama yapıcak birsey yok artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim mail nereye uçmuş hakikaten yahu :/ tekrar mailden bulup copy - paste edeyim :)

      Sil
  4. hem de çok iyi düşün / düşünün, zira bu tarz sevgiler ve sevgililer bulunmuyor, ortalık et pazarına dönmüş bildiğiniz gibi değil...

    demiştim...

    YanıtlaSil
  5. Su bu sözleri bana söyleyen ilk erkekle evlenebilirim.... Ama olmuyor iste gözler kor kulaklar sağır oluyor ...

    YanıtlaSil
  6. @One Grirl cim inan bende bulsam kaçırmıcam artık :)

    YanıtlaSil
  7. beni benden aldın götürdün yani bu arada çok çok üzüldüğümü belirteyim

    YanıtlaSil
  8. @pistis Üzülmene gerek yok biz artık güzel bir arkadaşız kaytanla
    bunlar içimdeki acıydı yazdım rahatladım :)

    YanıtlaSil