5 Ağustos 2012 Pazar

SENSİZLİK CANIMI ACITIYOR


       
         

YANLIZLIK SENFONİSİ

Anladım sonu yok yalnızlığın, hergün çoğalacak
Herzaman böyle miydi bilmiyorum
Sanki dokunulmazdı çocukken ağlamak
Alışır her insan alışır zamanla kırılıp incinmeye
Çünkü olağan yıkılıp yıkılıp yeniden ayağa kalkmak

Yalnızlığım yollarıma pusu kurmuş beklemekte
Acılar gözlerini dikmiş üstüme nöbette
Bekliyorum bekliyorum bekliyorum
Hadi gelin üstüme korkmuyorum

Bulutlar yüklü ha yağdı ha yağacak üstümüze hasret
Yokluğunla ben başbaşayız nihayet

                                            Sertab Erener – Elele

Sözler yalan bu güzel sözler
Korku giymiş bütün gözler
Ateşe durmuş üzgün yüzler
Yanıyor dünya siliniyor izler

Sarı siyah beyaz yüzler
Çocuklar çocuklar önce sizler
Ellerinizde gelecek günler
Yanıyor dünya siliniyor izler

Gel gel gel gel ellerini ver
Gönder yüreğini gönder
Elele elele beraberce
Belki de belki de olur

CANDAN ERCETİN -SÖZVERMİŞTİN BANA

Söz vermiştin bana
Yanıbaşımda yaşlanmaya
Söz vermiştik bu dünyaya
Ne olursak olsaydık

Kaç yıl geçti bak hala
Son bakışın miras bana
Saklı duruyor ne fayda
Bıraksaydın solsaydık

Hangi bahane avutur bilmem
Hangi günahın bedeli bu
Kandırmıyor ne gündüzüm ne gecem
Böyle intikam olmaz

Çok mu fazla bu sitem
Ağır değil mi bu ceza
Söyle kim çok gördü seni bana
Böyle yalnız kalınmaz

Paylaşılmıyor hüzün
Paylaşamam yolu yok bunun
Anlatamam sözü yok bunun
Çekilecek başa geldikçe dertler

Bir zaman bir yerde
Buluşuruz yolu yok bunun
Kavuşuruz yolu yok bunun
Görülecek günü geldikçe


CANDAN ERÇETİN

Bir garip hüzün çöker insana
El ayak çekilince
Tek başına kalırsın dünyada
Etraf sessizleşince

İnan bu ev alışamadı
Hiç bir zaman sensizliğe
Şimdi sensizlik oturyor
Kalkıp gittiğin yerde

Yanlızlığa elbet alışır bedenim
Yanlızlıkla belki de başa çıkabilirm
Çok zor gelse bile yaşar öğrenirim
Sensizlik benim canımı acıtan

Bir derin korku düşer ruhuma
Duvarlar seslenince
Karanlık oyun oynar aklıma
Gölgeler dans edince

İnan bu ev alışamadı
Hiç bir zaman sensizliğe
Şimdi sensizlik dolaşıyor
Çıkıp gittiğin bu evde

Yanlızlığa elbet alışır bedenim
Yanlızlıkla belki de başa çıkabilirm
Çok zor gelse bile yaşar öğrenirim
Sensizlik benim canımı acıtan


                                                                     SEVGİLİM

SENSİZLİK CANIMI ACITIYOR BİRTANEM. Her yer kararıyor biliyorsun karanlıktan korkarım ben, gözlerim doluyor, sesim titriyor karanlık bile sensizlik kadar korkutmuyor artık beni.... Kaytan Bıyık





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder